|

Top 10

  1. Top Gun: Maverick
  2. Minions: The Rise of G
  3. Elvis
  4. Good Luck to You, Leo ...
  5. Serial Bad Weddings 3...
  6. Irreductible
  7. Lightyear
  8. DC League of Super-Pet
  9. Fireheart
  10. The Black Phone

S.W.A.T.


Directed by: Clark Johnson

Cinema program "S.W.A.T." in Toruń

No showtimes for movie "S.W.A.T." for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster S.W.A.T. Jednostka Specjalna
Original title: S.W.A.T.
Runtime: 117 min.
Production: USA , 2003
Release Date: 5 December 2003
Distribution: UIP

Directed by: Clark Johnson
Cast: Samuel L. Jackson, Colin Farrell, Olivier Martinez

Jim Street, członek grupy operacyjnej S.W.A.T., wraz ze swoim partnerem Brianem Gamble zostaje wyrzucony z szeregów oddziału w konsekwencji kontrowersyjnej decyzji, którą obaj podjęli podczas akcji odbicia zakładników z rąk przestępców. Gamble zniesmaczony i zniechęcony porzuca służbę, ale Street, dla którego służba w policji to całe jego życie, zgadza się na degradację, mając nadzieję w głębi duszy, że pewnego dnia dana mu będzie szansa odkupienia swoich win i jeszcze raz z dumą będzie mógł założyć mundur elitarnych jednostek S.W.A.T.

tekst: Multikino



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1951 votes. | Rate movie

Your comments

marc 9. August 2009, 12:34

Jak się nie lubi takiego typu filmu to sie nie ogląda.Kto powiedział że na nim sie usnie mogę tylko życzyć dobranoc. Obejrzałem go raz i chętnie zobaczę 2 i 3. Nie da się na nim nudzić.Akcja trwa od początku do końca.Mimo że koniec jest przewidywalny to nikt nie wie co się stanie wcześniej...

matrix 21. November 2008, 12:28

hehe dobre daje 5/10 1 za muze fajna 2 efekty xD

Capek 15 27. January 2008, 14:40

a tak wogule jakie wy macie pojecie o SWAT

Błażejek15 27. January 2008, 14:39

twój stary to kicha film jest super co by o nim nie mowic

lola 15. March 2004, 15:59

suuuuper!!!!!
film jest fantastyczny. polecam!!!!!

Anonim 15. March 2004, 15:57

:))))))))))!!!!!!
Film jest ciekawy.Bardzo mi się pobobał, Amuzyka jest najlepsza.Gra aktorska może nie powala z nóg,ale nie oto chodzi w tym filmie. Na tym filmie człowiek ma się zrelaksować i odpocząć i taką funkcje zdecydowanie spełnia ten film

Knoxville 8. January 2004, 17:46

Jasna cholera...
Jeeeeezu, co za kicha... A myślełem, że Farrell to trochę lepszy aktor. Poza tym, co tam robił Jackson?! Bryndza do kwadratu... reklama SWATu - nic więcej. A nie kumam ludzi, którzy mówią, że to dobre kino... A naprzykład, że Desperado 2 to chała. Jak sięnie rozumie ironii i zabawy kiczem to po co mówić o kinie. Przecież ten Tarantino to musi być jakiś ciemniak, to samo ten Rodriguez... (sic)

Pinezka 5. January 2004, 16:27

o mamo, ale badziew...
powiem wprost - obejrzalam tylko dla Samuela L. Jacksona, ktory nawet w tym filmiku zaznaczyl, ze lubi grac w golfa ;))) (niezorientowanym polecam 'the 59th state' :)) Colin F. jest mdly, to juz Demi Moore byla lepsza jako zolnierz vel policjant vel co tam sobie chcecie dopowiedziec (bylaby lepsza nawet jako dzielny straznik miejski we wspanialym tryskajacym pokojowym nastawieniem miescie LA)...
ciezko mi zrozumiec, ze tez ktos wyrzuca na takie produkcje takie pieniadze??
zalosne...

gosiek 5. January 2004, 12:00

DNO
nic ciekawego, spałam na tym filmie :-)

Dezel 4. January 2004, 0:41

Piotrek swieta racja
Żałosne co to wogóle jest za film gdzie fabuła gdzie akcja??? jedyne co sie zgadza w tym filmie to uzbrojenie bolkow z LAPD Swat. Sztorm na samolot w 4 osoby?? dobrzy sa.

Piotrek 4. January 2004, 0:37

Hahahah co to ma byc????
Dno! czlowiek ktory robil ten film mial takie pojecie o SWAT jak 5 letnie dziecko po zobaczeniu rambo krwotok z nosa. Śmialem sie przez polowe filmu. Rezyserowi nalezy sie 20 batow za glupote. Ciekawa jest sama historia glownego bohatera z Seal`s do SWATu?? to jak z Gromu do Straży Miejskiej:) i jaki mlody chyba zaczol kariere w wojsku w wieku 6 lat. Poza tym straszna nuuuuuuuuuuda! no chyba ze ktos ma do czynienia z dzialaniami specjalnymi to bedzie sie swietnie bawil. Szkoda tylko ze pozniej ludzia wydaje sie ze w Policyjnych jednostkach AT sloza takie wychodzone i znerwicowane tumany.

artek 29. December 2003, 8:00

calkiem fajny
Mi sie podobal, na pewno sie nie nudzilem. Pewnie ze momentami naciagany ale to tylko film ;)

UB_444 28. December 2003, 11:58

kiszka
Marny, naciągany, wszystko jak zwykle........
całkowicie nie opłaca się go oglądnąć !!

ktosiek :) 27. December 2003, 22:04

...
GENIALNY!!!!!!

Silent 22. December 2003, 2:22

ojej [...]
Film jest nudny???To czego wy oczekujecie desperado 2??? to jest dopiero kiszka.Swat jest po prostu Swietny.Dzieje sie tyle ile ma sie dziac trzyma momentami w napieciu dobry dzwiek zdjecia obsada .SWAT wart jest tych 15 zl.POlecam a Farrell sie rozwija .

killa 21. December 2003, 19:48

eeeee
a ja przylacze sie do opinii ze jest to nuda do kwadratu.
nie idzcie!

london 21. December 2003, 15:47

nuda nuda nuda
juz dawno nie widziałem tak nudnego filmu przez pierwsze 3/4 nie dzieje sie nic-absolutnie nic! a potem też bez rewelacji

Olo 20. December 2003, 21:58

fajny
Zarombisty film, naprawde polecam,a Ci którym się nie podoba niech się walą na ryj, bo nie wiedzą co mówią

facet 19. December 2003, 9:00

nuda, nuda i jeszcze raz nuda....akcja rozwija sie chyba ponad pol filmu. Nie polecam!

wd84@poczta.fm 15. December 2003, 19:53

Pif Paf
Jak chcecie usnąć a niechce sie wam spać to ten film bedzie strzałem w 10 :) Fabuła oklepana jak tylko moze byc ... ale komuś moze oczwiście sie podobać :) polecam ludziom którzy mają małe dzieci ... jakbym miał 6 lat to byłbym zachwycony :) ale pamietajcie Rambo to postawa :D przezycia dla dzieciaczka gwarantowane :) puzniej bedzie sie dziecko bawic w policjantów i złodziei :D ...

Add new comment S.W.A.T.

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

5 August
29 July
22 July

Coming soon

12 August
19 August
24 August
26 August
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2022 Repertuary.pl