|

Wasze hity

  1. Król lew
  2. Spider-Man: Daleko od ...
  3. Sekretne życie zwierza...
  4. Truposze nie umierają
  5. Pewnego razu... w Holl...
  6. Aladyn
  7. Yesterday
  8. W deszczowy dzień w No...
  9. The Fighter
  10. Oszustki
KEI

Czerwony smok

Red Dragon
Reżyseria: Brett Ratner

Repertuar filmu "Czerwony smok" w Toruniu

Brak repertuaru dla filmu "Czerwony smok" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Czerwony smok
Tytuł oryginalny: Red Dragon
Czas trwania: 124 min.
Produkcja: USA , 2002
Premiera: 25 października 2002
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Brett Ratner
Obsada: Anthony Hopkins, Edward Norton, Harvey Keitel, Ralph Fiennes

"Czerwony smok" to chronologicznie pierwsza powieść Thomasa Harrisa z cyklu o Hannibalu Lecterze. W 1988 roku na jej podstawie Michael Mann (późniejszy twórca m.in. "Gorączki" i "Informatora") zrealizował film telewizyjny. W trzy lata później na ekrany trafiło niezapomniane "Milczenie owiec" Jonathana Demme`a. Po ogromnym sukcesie filmu Demme i "Hannibala" Ridleya Scotta producent Dino De Laurentiis zakupił prawa do "Czerwonego smoka" i rozpoczął prace nad przygotowaniem wersji kinowej.

Były pracownik FBI Will Graham (Edward Norton) powraca do czynnej służby, aby poprowadzić śledztwo w sprawie maniakalnego zabójcy zwanego Zębową Wróżką. W rozwikłaniu zagadki rytualnych mordów pomaga mu błyskotliwy psychiatra-kanibal, doktor Hannibal Lecter (Anthony Hopkins).



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1902 razy. | Oceń film

Wasze opinie

monika 24. czerwca 2005, 15:48

świetne wrażenia
świetny film iświetna obsada

Kenzos 3. stycznia 2003, 21:20

NIe narzekam ale spodziewałem sie lepszego filmu
Film ciekawy , ale nie tak ciekawy ja pierwsza część . Po godzinie staje sie nudny , Spodziewałem sie większej akcij , ale nie żałucje że poszedłem . Jeżeli nie macie na co iść to red dragon jest najlepszy .

Sagitar 25. grudnia 2002, 10:49

:)
Niezły! ale:
-niema nic wspulnego z resztą trylogii!
-zero przemocy w porównaniy z resztą trylogii!
-a w ogule całkiem fajny film!
-kup sobie bilet!
-Można sie trochę pobać!

Ania 19. grudnia 2002, 13:12

Robi wrażenie
tak wogóle to znalazłam się na sali gdzie grano ten film przez przypadek... Planowałam zobaczyć coś całkiem innego ale teraz nie żałuję... Filmidło ciekawie trzyma w napięciu, daje do myślenia i ukazuje psychikę szaleńca - jak to zwykle bywa w cudeńkach tego typu. Polecam wybrać się do kina (ale krąg i tak był lepszy :)

Nazgul 4. grudnia 2002, 20:08

bardzo dobry
Film nie jest tak dobry jak milczenie owiec (ale coz mu dorowna) natomiast o niebo lepszy od bezmyslnej,krwawej jatki, jaka byl hannibal. Lecter ponownie staje sie wysublimowanym, piekielnie inteligentym psychopata, a nie (jak to mialo miejsce w Hannibalu) glupim rzeznikiem. No i Andre Norton (czy ktos ogladal Podziemny krag... znam ten film na pamiec :))) Jednym slowem film bardzo dobry, warto na niego pojsc do kina

koncio73 3. grudnia 2002, 13:25

Fajny!
Lepszy od Hannibala. Mocno czuć że to pirwowzór Milczenia owiec.
Tak czy inaczej warto obejrzeć.

30. listopada 2002, 21:42

9nail 22. listopada 2002, 15:38

MACABRA
niezły thriller, świetny Norton, oczy Hopkinsa...jednAK DLA kONESEROW

kogut 19. listopada 2002, 17:36

Zobaczymy
Ciekaw jestem czy po ogladnieciu ,bede mial taka sama opinie?

nicole 16. listopada 2002, 16:40

super
film wbrew opiniom calkiem niezly, moze nie podoba sie tylko tym osobom ktore są bardziej krwiozercze hihi:) jak dla mnie to fajowy

nicole 16. listopada 2002, 16:39

super
film wbrew opiniom calkiem niezly, moze nie podoba sie tylko tym osobom ktore są bardziej krwiozercze hihi:) jak dla mnie to fajowy

kinomaniak 16. listopada 2002, 13:06

Edward Norton
Edward Norton !!! Poza nim film nic wielkiego reżyser nie pokazał. Hopkins dał z siebie bardzo niewiele i na pewno nie zasłużył na swoja gażę.
Historia też raczej przewidywalna i w zasadzie pozbawiona napięcia z "Milczenia owiec".
Norton to natomiast aktor u ktorego widać jakiś rodzaj geniuszu - polecam inne filmy z nim , jak np. "Rozgrywka "

Mała 11. listopada 2002, 15:55

wciska w fotel!
nigdy nie lubialam takiego typu filmów, i poszlam pod namowa przyjaciół, no i co najwazniejsze nie zaluje. Film naprawde dobry, caly czas trzyma w napieciuaz do ostatniej minuty. Rola Hopkinsa i Nortona-super! Musze teraz sobie zalatwic taki plakat ze SMOKIEM......BEFORE THE SILENCE

Rose 10. listopada 2002, 23:02

Nawet niezły.
Na pewno lepszy niż "Hannibal" ;))) Chociaż zakończenie jest więcej niż przewidywalne, to wart oglądnięcia. Najbardziej emocjonujące sceny to te, w których występowali razem Watson i Fiennes... Oni mi się najbardziej podobali... I mam tapetę z takim smokiem...;)

djkrogoth 10. listopada 2002, 5:27

nie widze zadnej roznicy
to samo co "milczenie owiec", film niczym mnie nie zaskoczyl

angelika 7. listopada 2002, 23:48

Momentami naprawdę wciska w fotel... :)
Tylko jaka Zębowa Wróżka... Pan Ząbek!!! To nie ta bajka :)

mruczeK 1. listopada 2002, 21:31

Smakoszki
Jako samodzielny film,na tle tego, czym obecnie zarzuca nas kino amerykanskie, prezentuje sie calkiem niezle. W porownaniu z farsa, jaka byl Hanibal, wrecz fenomenalnie, ale o wiele odbiega klasa od Milczenia Owiec. Jedyne,co Hanibal ma "nad" Czerwonego Smoka-to muzyka, zbyt nachalnaw tym ostatnim.

teresa 1. listopada 2002, 16:42

malo wnioskow, choc bardzo dobry film
SPOKO FILM. Po recenzji przeczytanej tutaj w serwisie, spodziewalam sie czegos lagodniejszego, niz zobaczylam na ekranie. Akcja bardzo wciagajaca, momentami moga sie wlasy na glowie najezyc z przejecia...polecam wszystkim, oczekujacych po filmie mocnych wrazen, warto zobaczyc. (tytul za bardzo mi sie nie rozjasnil, nie ogladalam poprzednich czesci)

Frodoq 31. października 2002, 22:07

Jest niezły...
Wrażenia mam bardzo pozytywne. Film jest lepszy od poprzedniego "Hannibala", ale brakuje mu sporo do "Mlczenia...". W niektórych momentach przesadzili z gradacją napięcia muzyką, ale ogólnie nie można narzekać.
Hopkins wypadł o wiele lepiej niż w "Hannibalu", ale nie ma w sobie takiej Pasji jak w "Milczeniu Owiec". Oceniam go 7/10

simon 30. października 2002, 18:12

Nawet niezły ...
Po Hannibalu, nie spodziewałem się po tym filmie zbyt wiele ... a jednak muszę przyznać że pozytywnie mnie zaskoczył. Nie było już tylu "niesmacznych" scen, a akcja nawet trzymała się kupy. Według mnie całkiem niezły.

Poprzednia 1

Dodaj nowy komentarz Czerwony smok

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Repertuar Kin

Premiery

16 sierpnia
9 sierpnia
2 sierpnia

Zapowiedzi

23 sierpnia
30 sierpnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin