Lang gb
|

Wasze hity

  1. Blade Runner 2049
  2. Twój Vincent
  3. Gang wiewióra 2
  4. Barry seal: Król przem...
  5. Moje wakacje z rudym
  6. To
  7. Botoks
  8. Kingsman: Złoty krąg
  9. Emotki. Film
KEI

Niewidzialny

Stealth
Reżyseria: Rob Cohen

Repertuar filmu "Niewidzialny" w Toruniu

Brak repertuaru dla filmu "Niewidzialny" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Niewidzialny
Tytuł oryginalny: Stealth
Czas trwania: 121 min.
Produkcja: USA , 2005
Premiera: 18 listopada 2005
Dystrybutor filmu: UIP

Reżyseria: Rob Cohen
Obsada: Josh Lucas, Jessica Biel, Jamie Foxx

Główni bohaterzy filmu to trzej piloci - członkowie tajnego programu rządowego, wykonujący loty próbne na supernowoczesnych myśliwcach. Piloci testują maszynę nazwaną "Eddie". Jednak kiedy "Eddie" w czasie burzy zostaje rażony piorunem, jego sztuczna inteligencja wymyka się spod kontroli.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1446 razy. | Oceń film

Wasze opinie

Czosnyk 10. grudnia 2005, 0:14

przykre
Gratuluje pomyslu. Film byl niesamowity. Cudowne zwroty akcji i calkowicie nieprzewidywalny. Mniej wiecej tak jak wchodzac do lazienki zupelnie nie spodziewasz sie sedesu. Tak wlasnie mnie ten film zaskoczyl, a ja jedyne co moglem zrobic to spuscilem po nim wode...

ytryfjytytytytuuyt 5. grudnia 2005, 19:57

Niewiarygodne ale rawdziwe
oooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooo sLaaaaaabbbbbbooooo miiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((

winiciusz 1. grudnia 2005, 22:30

dno dnoooooooo!!!!
Dno do potegi n szkoda slow szkoda oczu szkoda kasy szkoda wielu rzeczy ,jak ktos jest nieskomplikowany i lubi banalne fabulki to film w sam raz dla niego a dla ludzi myslacych mordega i tylko kasa wplacona za bilet powsztrzymuje przed wyjsciem..

elle 30. listopada 2005, 1:32

dno
wydaje mi sie ze czasy takich filmow juz przminely... nie podolal mi sie strasznie! 1/10!!!

acha 25. listopada 2005, 17:11

przestrzegam przed tym zjawiskiem!
można o nim zapomnieć, tak jak to zrobił miesięcznik Film, który nie zamieścił nawet adnotacji o jego pojawieniu się na ekranach. M<yślę że dobrze zrobił

wujek2 23. listopada 2005, 9:36

elegancki
bardzo elegancki

monia 17. listopada 2005, 16:51

nie warto
spodziewalam sie czegos lepszego.naprawde nie warto isc na to i marnowac kase,slabiutkie efekty i slabiutki watek milosny.

momerek 13. listopada 2005, 17:21

film - porażka :(
nie wymaga komentarza, nie wchodzić do kina

lukasz 11. listopada 2005, 17:04

do Pucka !!
osiemdziesiat procent osób zagladających na tą strone nie pojmuje znaczeń słów typu "awiacje" nie potrafia czytać miedzy wierszami,a odnalezienie morału to za trudne zadanie.

leszekmax 19. września 2005, 0:38

poprostu rozrywka - kino akcji
film dla rozrywki , "top gun" to to mie jest ale da się obejrzeć . poprostu dla zabicia czasu

dogmaa 7. września 2005, 22:08

tragediaaaaaaaaa
bez komentarza

Pucek 29. sierpnia 2005, 22:23

Film nie fajny.
Mnie sie nie podobal z mniej wiecej tych samych powodow dla ktorych szanownemu przedmowcy sie podobal. Acha i jeszcze jedno... Jezeli chodzi o awiacje to totalna porazka...

dns 24. sierpnia 2005, 19:18

Film fajny
Musze powiedziec ze film mi sie podobal... jest troche scen efekciarskich ale fabula dosc ciekawa. oczywiscie staly watek milosny w tego typu filmach a takze motyw bohatera to norma. naprawde niezle

Dodaj nowy komentarz Niewidzialny

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

13 października
6 października
29 września

Zapowiedzi

20 października
25 października
27 października
3 listopada

Repertuar Kin